• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
  • VIATGES EN MARXA:
  • Turquia amb guia
  • JAPÓ
  • Japó al teu aire
  • Estats Units – Costa Oest amb guia

VIATJA PEL MON

  • Inici
  • Viatges en
    petit grup
  • Viatges
    a mida
  • Cercador de
    VIATGES
    • Circuits
    • Vols
    • Paquets
    • Creuers
    • Hotels
  • Qui Som
    • L’agència
    • L’equip
  • Blog
  • Contacteu
  • Català
    • Español

Retards , cancel·lacions i altres indemnitzacions

blog-com-reclamar-retard

15 de març de 2017Viatja pel MónFiled Under: blog, home, pistes

Per fi vacances, el cuc a la panxa, arribes a l’aeroport i ZASKAS! màgia i emoció a fer punyetes, cues, calor, olors i a més portes aquelles sabates incòmodes. El primer dia de vacances: un malson, vol cancel·lat, estàs penjat a l’aeroport.

Lo primer: una solució, és el reemborsament del bitllet, un de nou o transport alternatiu.

Això genera nervis i despeses

Ep,  qui paga?

Als aeroports de l’UE et donen vals per àpats si el temps d’espera és superior a 2h. en curta distància o 4h en llarga. La indemnització va de 250€ a 600€ segons distància.

En quin cas tinc dret a compensació?

Cancel·lació si no t’han avisat 14 dies abans

Retard de més de 3 hores  

Si el retard causa la pèrdua del vol de connexió tens dret a un nou vol o al seu cost quan els vols son part de la mateixa reserva. Si els has comprat  per separat perds aquest dret

Overbooking si no t’han avisat 15 dies abans. Demanen voluntaris i pacten uns diners i nou vol.

Quan no tinc dret?

  • Per causa de circumstàncies excepcionals,ambigüitat  que és un calaix de sastre!
  • Si t’informen:
  • 2 setmanes  prèvies a la sortida
  • 7 dies abans oferint transport alternatiu amb diferència de 2 h. en la sortida i 4 de l’arribada a destí
  • Menys de 7 dies oferint transport alternatiu amb una diferència de1h. en la sortida i 2 de l’arribada

Si ja estàs atrapat és bàsic fer respiracions i control emocional, escridassar al personal no canviarà res, et farà una úlcera! Guarda bitllet, targeta d’embarcament(és l’acceptació de plaça) i tiquets per poder reclamar:

On reclamar?

Agencia Estatal de Seguretat Aérea i Oficina del Consumidor

Consells pràctics

  • Vols sense escala, menys probabilitats de retard
  • Deixa suficient temps entre les connexions
  • Compra les connexions amb la mateixa reserva
  • Evita l’últim vol del dia
  • Aprèn ioga, mindfullness o a fer Sudoku
  • Recupera el contacte amb aquell amic advocat

Defensa’t i tindràs superàvit , ataca i tindràs deficiències

SunTzu

previous postnext post

Footer

VIATJA PEL MÓN

Gc 4484
Tel.: 872 213 988
C/E:  ivonne@viatjapelmon.cat
c/ Onze de Setembre, 25
Palamós
Horari
Dilluns a divendres: 9:30- 13:30
17:00 - 20:30
Dissabte: 9:30 - 13:30

ON SOM
PREGUNTA'NS

PROPERES SORTIDES
Dc 15

TROMSO

15 febrer - 19 febrer
març 18

JAPÓ

18 març - 2 abril
set. 02

COSTA OEST D’USA AMB PACO

2 setembre - 17 setembre
oct. 01

TURQUIA

1 octubre - 13 octubre

Veure més…

© 2023 · Àngels V. ·